Monday, August 5, 2019

[theqoo] YG'S RESPONSE DURING TAEYANG'S DATING SCANDAL

"YG's official statement "We can't reach Taeyang right now... If he is truly dating, congratulations"

original post: here

1. F*ck they really said they can't contact himㅌㅋ  They talk as if they were complete strangersㅋㅋ

2. Crazy f*ckersㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But Taeyang is known to be a motae-solo (t/n: forever alone) even I would've congratulated him

4. To think he even got married congrats congratsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. So you're telling me Taeyang was a motae-solo before meeting Min Hyorin? Yeah right...

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ F*ckingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The proof that even the employees are on drugs

10. It's so f*cking nonsense that it's funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com