Wednesday, August 19, 2020

[theqoo] BTS INTERNATIONAL FAN ADVERTISING THEM IN A DIFFERENT WAY



original post: here

1. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that's so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Her uniform is f*cking hot

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. "I don't wanna hear any EXCUSES" f*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She's so reliableㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Ah f*ck she's so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. As expected from I-loveliesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Wow I-lovelies are seriously jjang of jjangㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. It would've really exploded if they released a Korean and English version. The real fans would all love to get a Korean versions and will be able to understand the Korean version whereas the muggles will listen to the English version

10. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She's freaking cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

11. That's a real fan, she's probably going to scold you if you don't listen to it

12. Why are I-lovelies so good at thinking outside the box?ㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com