Friday, March 19, 2021

[theqoo] INTERNATIONAL KPOP FANS' DISTRESS


original post: here

1. What the f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Freaking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Is he crazy?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ "On a table" 

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Seeing it like that, their names are indeed similar. It must be tough for them ㅋㅋㅋㅋ

4. Wow I can smell his salivaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅌㅌㅋㅌㅋㅌㅋㅌㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Who's Tae'yeng'?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Ah this one f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

(t/n: French speakers would understand :P 
First sentence: Your uncle is mowing the tuna.
Second sentence: The green worm is going towards the green cup. 
3rd sentence: But grandma even liked my dishes) 
> Ah this one is even funnierㅋㅋㅋㅋ I can't ㅋㅋㅋㅋ
> What now?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah this one is f*cking funny 

8. F*ck what is this ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I can't breathe it's so funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Why would they be on the table?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com