Saturday, June 20, 2015

[instiz] G-DRAGON WHO REAPS WHAT HE SOWS




source: here

쥐며느리
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㅋ
look at Youngbaeㅋㅋㅋㅋ 
he's kinda cute...
flower bouquet : God sent gift
Pink
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
나연
ㅋㅋㅋㅋㅋwhat the heck is he doingㅋㅋ
you really reap what you sow.
히히힛
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋlove is something that comes back!!
Youngbaeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthought he was going to throw the trophyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
바닐라버터
he's worse than he imaginedㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com