Wednesday, November 4, 2015

[instiz] THE IMPORTANCE OF STYLING






the inner pink shirt is the same
Kang Dongwon and Shinee Taemin

it was supposed to look like a prince concept
but somehow he turned into a pink salmonㅋㅋㅋㅋ

sorry Kang Dongwon, let's go back to your prince days



surprisingly, it was from Gucci's collection^^

source: here


la Lune  내 달님
wow Taemin is really a fairy ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Taemin-ah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ fairynim ㅠㅠㅠㅠ ah I'm Lupinㅠㅠㅠㅠ
이채하
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
M.C THE MAX
the first picture, I thought it was president Park
LOVELYZ kei  입덕해 (짝)
so it was Kang Dongwon....I thought it was someone randomㅠㅠㅠ
세븐틴여친
I thought that Kang Dongown was Park Geunhye (Korea's president)ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
이산돌  가까이서보지마세요
am I the only one who can't see Kang Dongwon even if I just look at the faceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
11월22일  인피니트 사랑해
Kang Dongwon is everything
비아이  B.I
it's the coordi's fault.ㅋㅋ
oh my.....

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com