Wednesday, December 2, 2015

[instiz] BEST SHOT OF BIGBANG AND EXO AT MAMAㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ





source: here

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋeven in my imagination, I wouldn't know this could happenㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋlook at their expressionsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋI went "what?" when I saw itㅋㅋ I wonder if they're close??
Seungri-yahㅋㅋㅋㅋ why are you sitting on that spotㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Seung-jjang, why were you so amazing todayㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
hulㅌㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋwhat's happeningㅋㅋㅋ
Milky way
EXO looks so nervousㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋcuteㅋㅋㅌㅋyup that's how you start friendships!!
handddo
overly friendly Seungri, uncomfortable Chanyeol and starring Baekhyun~~
R.E.B.S
ㅋㅋㅋㅋㅋthe kids look so nervousㅋㅋㅋㅋlook at the big sunbaes

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com