Tuesday, January 26, 2016

[instiz] ZICO SHOOTING FIRE AT HIS OWN MEMBERS


Zico's You are me, I am you's lyrics:
you are me, I am you
we make a pretty picture
the word "cringe (ogeu)" who came up with that?
girl slapped me once a few days ago
what happened to me?

Park Hyung's mixtape title is "cringey cringey (ogeul ogeul)"

post response: +8
original post: here

정국이꾹이뻐꾸기  민슈가천재짱짱맨뿡뿡
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
so are there anyone who has been affected by the famous ogeul ogeul virus here? (T/n: making fun at Kyung's picture)
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
비프리  유노유캔볶음밥팀!
he must have been hurt because Zico's reminding him of this picture....
블빅  모? 사란이어따고?
I thought of that when listening to the song tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
BLOCK RAIN  나는야 비를막는자
our Kyung-ie got slapped, what to do?
BTSV  태태
if I could change any album cover, it would be this one..
류 혜영  모찌피부응애응애
3ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthe legendary album cover
내가지코의사랑이었다
ah, it's the ogeul ogeul virus..ㅋ...ㅎr
양싸와 함께 춤을  마지막 순간까지도
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋhow many times are they gonna mention this album coverㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com