Thursday, March 31, 2016

[instiz] AN IDOL WHO LIKES TO OWN UGLY ITEMS

T/N: the word "ugly" is not used in an offensive way. It means something like "degradation to the eyes"/in  funny way :)


1. Ugly pants




2. Ugly carrier


Dongwoo's BB-8 carrier


3. Ugly bag






3.1. Halloween bag


4. Ugly cushion





post response: +51
original post: here

1. The cushion is daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. that cushionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ his pants are impressiveㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Dongwooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ????? I wouldn't believe it on the first sightㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ it looks like his carrier will run away any time

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋwow he's cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. the cushion is scaryㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com