Thursday, November 30, 2017

[instiz] FAN WHO LOST HER SHOE FOR EXOㅋㅋㅋㅋㅋㅋ.JPG

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Seems like she lost her shoe while following EXO in Hongkong,
she rather lose her shoe than EXO

post response: +1

original post: here

1. What to doㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ  I shouldn't be laughing, but it's so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She's totally a Cinderellaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ큐ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ But her foot must've hurt..

3. First the shoe, now someone even wrote an article about it...ㅋㅋㅋㅋ

4. Someone seriously took a picture of it to write an articleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Shoe: no but why is my owner not coming back? I'm so lonely

7. She probably came back and found it laterㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com