Thursday, April 5, 2018

[instiz] DOK2 GOT A CONTRACT WITH COLOR LENS COMPANIES

He shot it while wearing sunglasses






original post: here

1. For real?????????

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ A lens ad and we don't see the lensㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. What the hell is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Too funny

6. Is it a lens ad or a sunglasses adㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. I thought it would look swag, I'm disappointedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. Is this edited...?

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com