Saturday, April 28, 2018

[instiz] KIM JONG-UN LEARNING HOW TO EAT DESERT FROM MOON JAE-IN








Huh?

Hehe

Hihi

Hahahah

post response: +5

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. Since when is he this cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Noㅋㅋㅋㄱㄱㄱ Why do I find this cute?.ㅋㅋㅋ..ㅠㅠ

4. What was inside the desert?
  > It had a drawing of the unified Korea, it's made of chocolate


5. No this isn't supposed to be cute, but why do I find this cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. He became Kim baby ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Ughgghhhhhh Noㅋㅋㅋㅋ  I won 't find him cute!!!!!!!!!!!

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  It's cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  I smiled at the last picture

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com