Monday, June 25, 2018

[instiz] THE SONG THAT'S PROHIBITED TO BE SANG IN THE CHURCH ACCORDING TO BEWHY

T/N: For a bit of backstory, Behwy did a collab stage with Taemin on 'The Call'




"There's this time in church called 'ice break time' to break the awkwardness"



Songs like Shinee's <Replay> and <Love Like Oxygen> were mentioned a lot


But they didn't play  <Lucifer>... we're in a church so...!

post response: +6
original post: here

1. Luciferㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ singing Lucifer in churchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ #1 song that will never be heard in churchㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ his expressionㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Luciferㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. I knew it would be thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com