Monday, July 9, 2018

[instiz] SMTM KISS SCENE




original post: here


1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. For real though, why do people come so close to someone's face when they want to create psychological warfare, it seriously looks like they want to kiss each other

3. Choo 
 >ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. TheQuietㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. Huh this is way too close

6. Kiss! (clap) Kiss! (clap)

7. There was also Microdot and Blacknut who almost kissed too, and someone actually created an edit of them kissingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. No but event he camera angle was perfect for the kiss ( ͡° ͜ʖ ͡°)

9. Ah seriously why is it making my heart flutter?

10. Good thing both were wearing hats

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com