Tuesday, December 4, 2018

[instiz] RED VELVET'S MEMBERS' REACTIONS...GIF



"Kissing (while acting) is a lot different than kissing in real life"


"What are you thinking~"

Yeri who's taken aback and giving glances to the camera
Irene giving an awkward laugh
Seulgi who's excited all by herself

original post: here

1. They are all so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Seulgi excited by herselfㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ too cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

3. Bear Seulgi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. All of them are so cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5, Ah Yeri glancing is too cute ㅠㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Yeri really looks like a baby ㅋㅋㅋㅋㅋ totally cute ㅠㅠㅠㅠ

8. Ah Seulgi's too cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Their visuals... their cuteness...

10. Seulgiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she has 0 senseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ she's too cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com