Monday, February 11, 2019

[instiz] THE DIFFERENCE IN A CELEBRITY'S INCOME BEFORE AND AFTER HITTING BIG

"It just went from 0 to..."
"100 times more"
0 x 100 = ...

original post: here

1. = 0

2. 0...????

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he really can't be helped

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ aigoo... so he was working for free all this time..

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Sigh

9. So he ended up making no money

10. 0... quite pifitul



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com