Wednesday, January 1, 2020

[theqoo] BTS SHOWING THE IMPORTANCE OF IDOLS' POSITIONING IN VLIVE



BTS did a countdown in Korean time when they were in the US and opened a Vlive

Jin who was sitting on the side got trolled by the fans with emoticons












 ??????




original post: here

1. Freaking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  I hope Seokjinie knows about this too ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. How did they make this work so well? ㅋㅋSo cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  The fans are pros at fangirling now ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. The fans are so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋ  I just found outㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  I didn't open the chat when I watched it so I saw this for the first time ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅌ

7. Ah this is freaking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. The flower crown one is so prettyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Seokjinie might as well just sleepㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. What is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ They all fit him perfectly ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com