Tuesday, April 7, 2020

[theqoo] THEY ADDED THIS TO SAVE THE PD'S LIFE

T/N: they edited it so it doesn't look "inappropriate"

"Ahn Youngmi's hobby is the electric guitar"






"We will shine light on you"

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

original post: here

1. Her hobby is the electric guitarㅋㅋㅋㅋ

2. Ah it's f*cking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. They are seriously hard working ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ahn Youngmi sure is good a playing the guitar

5. Look at Kim Gura's expressionㅋㅋ

6. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ f*ck

8. Just the title is already funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Ah I'm dyingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Ah f*ck I'm cryingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ큐ㅠㅠㅠㅠㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com