Saturday, February 27, 2021

[theqoo] SHINEE MINHO'S ENDING AT MUSIC CORE TODAYㅋㅋㅋㅋㅋㅋ




Adding Key's Music Bank endingㅋㅋㅋㅋ

original post: here

1. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I burst out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He kept staring and going like "aigoo, my head"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ is Key crazy?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Crazy peopleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ah I seriously love youㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. In 8 seconds, he managed to be handsome, funny, cute and heart fluttering..

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I freaking like Shineeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Crazy, what is Key doingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Why is he lowering his mic?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Minho is glaring for the lolsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com