Friday, July 24, 2015

[instiz] GDRAGON MAKING SEUNGRI FEEL BAD OF HIS HAPPINESSㅋㅋㅋㅋㅋ

Seungri: That's right I live a life full of love ^^ #GoodJobOurSeungri

poll: maknae who receives the most love from their hyung
1. Seungri
2. Taemin
3. Sehun
4. Dongwoon
5. Kyuhyun

GD: if only I didn't say useless stuff




source: here

너에게로 날아가고십어
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
our Seungri sings well^^
ㅋㅋㅋㅋㄱㅋㄱㅋㅋㄱah cute, he's mine
Mogwai
unanimous #1 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
"If only I didn't say useless stuff"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
GD is a tsundereㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
찹섭섭226
he's cute to death, our maknae who receives loveㅠㅠ 
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋhe talks like my friendsㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋdon't be shy grandpa 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com