Wednesday, March 2, 2016

[instiz] JUN WHO'S UNABLE TO LEARN FROM HOSHI'S CHOREOGRAPHY



Seventeen Jun...
is he an eagle?


I'm impressed that his shoulder bones are not showing...

and lastly, here's a meme that someone made




post response: +61
original post: here

1. cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Moon Junhuiㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Juni <3

4. how high was he planning to pull his arms? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he's too cute

6. the Mcdee's meme ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋare our Jun's shoulders ok? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋwhat is this ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Junhui-yah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ I love youㅠㅠㅠㅠㅠㅠ aigoo aigoo ㅠㅠㅠ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com