Monday, May 16, 2016

[instiz] IDOL SCRATCHING HIS OWN BUTT IN FRONT OF THE CAMERA





Seventeen's Mingyuㅋㅋㅋㅋㅋ



post response: +5

original post:here

1. Aigoo-yahㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ butt-scratch-manㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ my handsome friend!!! Why???ㅋㅋㅋㅋ

4. Not even in his pants, he's straight up going in his pantiesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Mingyu's no filter times...

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI'm dying of laughterㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthat time when there wasn't any filters for Mingyu

7. Kim Mingyuㅋㅋㅋ The legendary butt-scratch-manㅋㅋㅋㅋㅋ

8. oh noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. f*cking cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋ but he's also f*cking handsome

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com