Sunday, December 3, 2017

[instiz] BAE JINYOUNG'S DRAWINGS OF WANNA ONE MEMBERS

Park Jihoon


Kang Daniel


Lee Daewhi


Himself

post response: +10
original post: here


1. ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ what in the world... he's the cutestㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ cute

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Baebae is cuteㅠㅠ

5. He drew Daniel wellㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Park Jihoon's reaction to his own drawing was cute tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. He only drew himself prettilyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Bae Jinyoung seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ he's killing me with his cutenessㅠㅠㅠ

9. Bae Jinyoung's too cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ what's up with his own faceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com