Wednesday, February 7, 2018

[instiz] KOREAN FOOD THAT GOT ITS OWN WARNING OVERSEAS DUE TO ITS SPICINESS



original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I wanna eat it

2. I was gonna sleep at dawn but then thought of the Fire Chicken noodles and became all sadㅠㅠ I'm craving it

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. C..Carbo Fire Chicken noodles..!

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Ah this thingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. I eat 1 Fire Chicken noodle every other day..^^

8.  It's delicious though... even though I cried from the spice..ㅎㅎ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ We bought one bag at homeㅋㅋㅋㅋㅋ I seriously like it

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com