Friday, February 9, 2018

[instiz] THEY MET AT PYEONGCHANG BY ACCIDENT.JPG




post response: +2

original post: here

1. They seriously look alikeㅎㅎ

2. Ah I was seriously shocked ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Even the guy doing Trump is similarㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Huh hulㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The one on the left is too obvious, but the one on the right is almost the same personㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. OMG I got shocked

6. I thought this was realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. ???? Isn't he the real Trump???????????

8. Trump looks so realㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

9. Hul so it's not Trump and Kim Jung Un????????

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Too hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com