Thursday, February 15, 2018

[instiz] YERI WHO GOT SCARED AT BANDABI





"Mom!!!!"


"Bandadi is sadㅜㅜ"

post response: +3

original post: here

1.  Ah so cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ban-sadㅋㅋㅋ 

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She hid from it until the endㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ She must've been really sadㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  But he held Suho's hand

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Our Bandabi ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠSo cute

6. So cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

7. The way Bandabi walks by rocking his body is too cuteㅋㅋㅋㅋ쿠ㅜㅜㅜㅜㅜ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com