Wednesday, March 14, 2018

[instiz] THE CHINESE VERSION OF P101 IS ON A DIFFERENT SCALEㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


“The total number of votes for the second voting was 255,317,443 votes.
200M 5Kㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response:here


1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ daebak
2. Unrivaledㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
3. 200Mㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
4. No butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
5. Wow 200Mㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
6. Crazyㅋㅋㅋㅋ
7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋthey are the hot stuffsㅋㅋㅋ I suddenly feel like the Korean votes were only a small dot in comparisonㅋㅋㅋ
8. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that’s seriously a lotㅋㅋㅋㅋㅋ
9. How in the worldㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
10. They seriously compete on a different scaleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com