Thursday, March 1, 2018

[instiz] FAN TRYING TO ESCAPE YOONA'S HUG






post response : +5

original post: here

1. Ohㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It's too cuteㅠㅠㅠㅠ 

2. Looks like some kind of danceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Ahㅋㅋㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But this should be the thing to doㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Me too I want to get close to this unnie but after I saw her in real life, I was so taken aback that I physically backed my selfㅋㅋㅋㅋ When she asked me a question, my legs were shaking even my voice and hands were shaking and there was chaos in my head

5. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋ But the way Yoona is trying to get close to her is so heart fluttering, me too I wanna get close to herㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. There are lots of cute Sones out thereㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Hul.. Why is Yoona so skinny.. The fan is so cuteㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com