Thursday, March 8, 2018

[instiz] AN IDOL'S DEATH ACTING IN A DRAMA



*Brakes*


"Mom I'm sorry"


"Ah!"


*Dashes*


*Dashes*


*Vrooom*


*pants pants*


*rushes*


*Oops...My heart...*


*Can you feel my heart beat~*


"Huh....?"


*Doing number 2*


"Yuri-yah!"


* =^=....? *


*O^O*


*Beep beep*





"Yuri-ah... ☆"



"Yuri-a....."


*OMG!*


*Eyeball rolling*


"You...f*c.......er..."


"Arrrghhh"


*Making eye contact*


*collapse*


"Good Gracious!"


"ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ"


"ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ"


"Yuri-ah...."


"Ughhh"


"Arrgggghhhhhhhhhhhhhhhhh"


"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"


??????????


"Yu...Yuri-ah"


"I.Love.You"


"Hhhhhhhhnnnnnnnnnnng!!!!!!!!!!!!!!!!!!"


"Just kidding~~"


*this f*cker...*


*collapse*


*dies*


The end

post response :+11

original post :here

1. "making eye contact"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. Ahㅋㅋㅋㅋㅋ  This is too funny ㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. "Just kidding"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Is that guy BTOB Lee Minhyuk?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. No this is too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Why does he keep resurrecting and smiling ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. The captions ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. I knew it would be Minhyuk just from the titleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. Is this supposed to be a comedic drama? Or a serious drama?

9. What the hell ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. He still needs a lot of practiceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com