Thursday, July 5, 2018

[instiz] CELEBRITIES' BEST PHOTOSHOOTS














original post: here

1. Nam Gyuri😍

2. Lee Byunghunㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Those pictures are too much

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What is Hyunbin trying to do ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. What are thoseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. Ha Jungwook ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. No Ha Jungwook and Kim Kwanggyuㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. Kwanggyu nim...? The final boss of humility

9. Lee Byunghun looks like he has to rush to the washroomㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. Seems like Lee Junki is the only one who survived.. 


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com