Tuesday, July 10, 2018

[instiz] YUNHO MOVING WHILE PLAYING DEATH

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response: +4


original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What is thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah Kwon Hyunbin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Is that a variety show?
 > Yeah

5. Ah ㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. Ah must he ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

7. Ah when Hyunbin turns it's the killing partㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. What happens next is even funnierㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

9. Kwon Hyunbin ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

10. He died?
  > He's been attacked by a dinosaur

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com