Monday, August 13, 2018

[theqoo] YOOK SUNGJAE AFTER SEEING HIS DATING NEWS TODAY

rMPIC
(it's written "don't feed it")

"Don't feed"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
That's what he wrote on the cup after hearing about his news on Vapp

original post: here


1. Even I can't come up with something like thatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He's crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. His handwritting is so cute

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Refreshing

4. Wow he's freaking amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. So refreshingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Amazingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He's definitely not dating herㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He's so cool

8. Ugh that's why we f*cking love him

9. Look at that senseㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Not for nothing his nickname is smart foolㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He's f*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com