Monday, January 21, 2019

[instiz] RANDOM THINGS FOUND ON INSTIZ

[instiz] THE CLASS OF JAPANESE PHONE CASES









original post: here

1. Doㅡpe

2. Wow daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I want one

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋKiritoㅋㅋㅋㅋ

4. Haㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ the only anime that I watchedㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋdaebak

6. You're telling me that this is Kirito's sword?... this is the definition of dope

7. Oh I want this, people will all be avoiding me

8. I want

9. Wowㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. The case is bigger than the phoneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


[instiz] AFTERMATH OF EATING BURGER KING'S CREAMY MOZZA BALLS



original post: here

1. The gifㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. It's hella deliciousㅠㅠ

3. It's delicious

4. I just ate this.... I don't think I'll eat it again... they give way too little..!

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. The gifㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ah I wanna eat cheese balls


[instiz] YOON SEAH'S INSTAGRAM

"Uhm.... this feeling... how do I say it... looks familiar..."
T/N: she's the twins' mom in SKY Castle

original post: here

1. So cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah I can hear her talkingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Huum... somehow... this feeling.... seems famili-har.... (T/N: copying her way of talking)

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. I can hear her voiceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com