Wednesday, February 20, 2019

[instiz] HOW TO TALK PRETTILY

Image may contain: text
How to talk prettily?
The content of your talk has to be pretty...
"F*cking f*ck, I transferred you 5 M in gold, so accept my deposit" (o)
You know Fang-yah, will you please pay my debt? I love you" (x)

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. The examples are too extremeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. It's too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ but I wished someone can give me money like that..

4. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. No butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Is this just for humor?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so funny

7. So extremeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Them examplesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ #1 sounded so good to me ^^;

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that's right, the content is what mattersㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com