Monday, February 4, 2019

[instiz] REALISTIC ITEM THAT WILL PREVENT YOU FROM LOSING YOUR AIRPODS

"Don't lose your Airpods anymore. Introducing the Airpods straps"

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. The magic of buying Airpods because it's cordless but to buy other cords on the sideㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ buying Airpods to have it without the cords just to attach them back ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ might as well buy with the cordsㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋcreative economyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ did they forget the purpose?

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ a vicious circle

8. I bet that they'll soon have a case for the cords tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Wow~~ that's very realistic~~~

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋI did lost mine 3 days agoㅎㅎㅎㅎㅎ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com