Thursday, August 22, 2019

[theqoo] THE CURRENT BIG 3 ACCORDING TO AN SM IDOL MEMBER


"Big 3 companies?"




"As expected, he knows the trends well"


"It failed right?"

original post: here

1. Oh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ "the trend" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. F*cking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. There was a caption that said "it cannot be that company" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Seriously f*cking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. If you watch the video, he didn't say it spontaneously, he looked a bit towards the staffs and probably thought that he shouldn't go with YG given their situation so he said Big Hit ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAnyways, it was f*cking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. F*ck, "he knows the trend" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Jaeminie's sense is awesome <3

8. Ah Jaemin is f*cking cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋHandsome

10. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋCute, he replied with sense

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com