Monday, October 14, 2019

[enter-talk] HAVE YOU GUYS SEEN ACTRESS LEE MIDO'S INSTAGRAM? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

No but ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Mido's "series of a mom's life" ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋIt's too much of a waste to keep it only to myself ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I love this person
















































This is what she looks like on a normal basis


ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah she's seriously so cute and lively
No one can keep up with her energy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

post response:
[+1,895][-18]
original post: here

1. [+280, 0]
But the killing point is that her son seems so unbothered ㅋㅋㅋㅋㅋ It's like he became used to itㅋㅋㅋㅋ

2. [+243, -1]
She's going through child care in such a lively way ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+211, 0]
This person ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋshe was the one who played the role of Jung Somin's bully in My Father is Strange and who got married to the eldest son ㅋㅋㅋㅋ Her acting is disgustingly good

4. [+64, 0]
Looks like she fits well with her husband ㅋㅋㅋㅋ

5. [+62, 0]
I went to see her Instagram after seeing this post and ㅋㅋㅋㅋㅋㅋAt first I just looked at the kid and scrolled past it and went "wait a minute...?" and saw the back ㅋㅋㅋㅋㅋㅋThis is not it ㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com