Wednesday, October 23, 2019

penter-talk] HAN SOHEE RESPONDING TO I-FAN TELLING HER TO WISH HANBIN A HAPPY BIRTHDAY. TODAY IS HIS BIRTHDAY

#Jiral = bullsh*t

original post: here

1. "Peace no war" F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah f*ck this is too hilarious they're all crazyㅋㅋㅋ

3. That hashtag with peace no war is the real bullsh*t partㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. To think they even use the Peace no war hashtag for those thingsㅋㅋㅋㅋ

5. Freaking refreshingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Why are I-roaches acting upㅋㅋ

7. F*cking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Those I-roaches really act like r*tards

9. Both are hilariousㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. F*ck I was sipping on my coffee and spat outㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com