Monday, May 4, 2020

[theqoo] THE LEVEL OF KOREAN PROFESSIONAL BASEBALL CAMERA THAT BOUGHT BROADCASTING RIGHTS FROM US


360 long take for appearance shots

Replays worthy of those decisive moments in video games

A pitcher who opens the bullpen door and runs out.

The crowd cheering and the batflip as he finishes his race

"Hong Sam"

After Hong Sang Sam's pitch, a close up on "Hong Sam"

A shot on the name of SK Ace on the home stadium LED board

All-time best camera work worthy of a big picture movie

original post: here

1. The last gifㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Can they have this kind of camera work for music shows....Please

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  What's up with that closeup on Hong Sam ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. F*ckㅋㅋㅋㅋ The videos are quite solid but ㅋㅋㅋㅋ Can they put as much effort in playing baseball? 

5. What's up with that quality in the last gifㅋㅋㅋㅋㅋ Even if it's planned, how can they shoot that well? ㅋㅋㅋㅋ

6. Wow it seriously looks like a movie.. I wish that music shows also had the same cameras

7. The last oneㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ It looks like those protagonist barging in the enemy's territory 

8. ㅠㅠㅠㅠ I'm tearing upㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Hul... Is he preparing to fight everyone on that last gif?? I would believe if you told me the pitcher struck out 3 batters and they were going to jump on him...... 

10. I don't know baseball but is it different in the US? Is Korea that good at camera work? 


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com