Tuesday, February 9, 2021

[theqoo] AH THEM PRETENDING TO BE IDOLS IS F*CKING LEGIT



original post: here
1. F*cking the same so cute 

2. F*ck it's seriously freaking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ah f*ck they know KPOP well ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBurst out laughing at the endingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  They would be idols if only they changed the backgrounds

6. Perfect imitation ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. They f*cking know how to play ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Crazy it's more similar than I expected I got goosebumpsㅋㅋㅋㅋ  The details on that ending ㅋㅋ

9. The last part is perfectㅋㅋㅋㅌㅌㅌㅌㅌㅌㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. They know their details ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com