Friday, May 28, 2021

[theqoo] BTS 'BUTTER' OFFICIAL MV (HOTTER REMIX)

 

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this is not hot, it's the comical version ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Oh ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cute

3. Is his duality for real?



4. Yoonggi-yah ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

5. Kim Seokjin and Kim Namjoon are just crazy ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I can't breathe ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Jimin-ah ㅋㅋㅋㅋ

7. The remix version is so good too ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

8. I'm going crazy because of how cute V is. I'm trying to control my body in the metro ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. V is f*cking cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Jimin's skills are seriously crazy

11. My laughing button ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

12. Hotter?????ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ the kids are so cute playing around

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com