Monday, November 29, 2021

[theqoo] NCT 2021 YEARDREAM : STAGE 4 - RESONANCE



original post: here

1. Ah why is it funny?

2. Crazy, Mark destroyed all 7 of them 

3. No but why did they include the narration? 

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. F*ck Mark's English 

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Thank you for the explanation about your friendship, but ㅋㅋㅋ

7. My bias is there but this video is a "try not to laugh" oneㅠㅠㅋㅋㅋ It's freaking funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ugh what is this?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Everyone made me cringeㅋㅋㅋ  but it's cute

9. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I just can't immerse myself with the narration 

10. Ah this is seriously obaㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com