Sunday, July 17, 2016

[instiz] DIFFERENCE IN A GROUP MEMBERS' SKIN TONE.JPG





















post response: +16
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋMino-yah

2. Winner has that gap tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ interestingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Kim Jinwoo is really paleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Why are you doing this to Minoㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Our Imjado prince is too paleㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ They are both cute ㅠㅠ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋHe disappearedㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ When one appears, the other one disappearsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Oh... me and my friend are like that too...

9. That brightness balanceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Reminds me of Sistar on SNLㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com