Tuesday, March 13, 2018

[instiz] RANDOM THINGS WE FOUND ON INSTIZ

[instiz] THE PROOF THAT SPRING IS COMING


"Cherry blossom ending"

post response: +3

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ acknowledgedㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Cherry blossom pension

3. Daebak Cherry blossom zombieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Okay okay I agreeㅋㅋㅋㅋ

5. It's only Spring when Cherry blossom ending is thereㅋㅋㅋㅋ



[instiz] THE DIGNITY OF BULLETPROOF GLASS IN JEWELRY SHOPS



They failed the theft


original post: here

1. Wow ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. They could almost be making rice cake with that

3. Wow imagine how taken aback they wereㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. Too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. It looks like when your character tries to break those rocks in gamesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



[instiz] THE MOST DISLIKED YOUTUBE VIDEO 




original post: here

1. Wow there's more dislikes than likes

2. Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. But the song is good? Why?

5. At that time Bieber used to have so many haters... He had lots of fans but lots of haters too



[instiz] 1 TRY 1000WON TO SCRATCH BULBASAUR'S BACK 





original post: here


1. "To scratch his back"ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋWhat the hell is thisㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. I burst out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com