Tuesday, June 19, 2018

[instiz] THE REASON WHY YOU SHOULDN’T FART AT THE AIRPORT




post response: +3
original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
2. Wow… poop mist
 
3. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ full of embarrassment ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
6. Ohhhhhhhh
 
7. wow daebakㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
8. Ah this is annoyingㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
 
 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com