Friday, February 1, 2019

[instiz] BEST CG FROM A YOUTH DRAMA THAT I STILL CAN'T UNDERSTAND


What the hell is this?

original post: her

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ this will never not be funny no matter how long you look at it

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. This PD-nim ㅠㅠㅠㅠ he was just trying to do a cool CGㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ PD-nimㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. Unexpectedly, he's my bias...ㅋㅋㅋㅋ

6. Overpowering skills

7. Gaspㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Overpowering skills!!!!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I knew it would be thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Wow this is seriously severe....


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com