Wednesday, April 3, 2019

[instiz] THE BEST COMMENT ON ROY KIM'S NEWS

Image may contain: 1 person, text and closeup
"'Witness' Roy Kim, silent for 2 days.. 'hidden camera crime' Jung Joonyoung's katalk chatroom, did he pretend that he didn't know all this time?"

No photo description available.
[+1,453, -4]
Bum bum bum bum-in is here~~ (T/N: word play with Roy Kim's song 'Bom Bom Bom', the lyrics says "bom bom bom bom-i watneyo" (spring spring spring, spring is here). Instead, OP wrote "bum bum bum bum-in watneyo" (bum-in = criminal))

> Ah crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I burst out laughing on my way to work because of youㅋㅋㅋ thank youㅋㅋㅋ

> ㅋㅋㅋ

> You~~ get investigated~~~ (T/N: parody of his lyrics)

> Your sense is jjang




original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. I hate old dads' jokes but I burst out laughingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ that's Bom Bom Bom right??

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ wow the rhymeㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. I listened to Bom Bom Bom so often... I won't be able to listen to it anymore...ㅠ

10. Ahㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I didn't wanna laugh butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com