Saturday, August 3, 2019

[instiz] HYERI PUTTING ON LIPSTICK



original post: here

1. Oh noㅇㄴㅋㄱㅋㄱㅋㄲㅋㅋㄱㅋㄱ How did this even happen?ㅋㄱㅋㄱㅋㄲㅋㅋㄱㅋㄱ

2. Noㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What is this?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ This is an addicting gif

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

4. Ah ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ⫬ ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Hyeri I love you so much ㅠㅠㅠㅠ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I can't help starring at the gif

6. Hul it just came out because she was applying it??ㄷㄷ If it was me I would've been so sad ㅋㅋㅋ큐큐큐큐큨ㅋㅋㅋㅋ 

7. Cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

8. I thought "Wow she must've been so pretty applying it" when clicking on the articleㅋㅌㅋㅌㅌㅋㅋㅋ  So cute

9. No butㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  How does Hyeri have so many funny moments like that?ㅋㅋㅋㅋㅋ 

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com