Tuesday, April 28, 2020

[theqoo] CATASTROPHE DURING MALE IDOL'S VLIVE



"TOO's Woonggi, J. You and Jisu.
What is their reaction when they accidentally reveal the staff's faces during their V-live??
They re-upload the video with the staff's faces hidden!"

This is rookie group TOO (pronounced T.O.O ^^ ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
When Woonggi revealed their faces with the LCD, it was too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
The one showing the memo sticker onn his phone is Woonggi
The middle one is J. You and the right one Jisu

original post: here

1. Ah this is freaking hilarious ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Ah this is too funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ What are they doing? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Freaking hilariousㅋㅋㅋㅋㅋ 3 times on top of thatㅋㅋㅋㅋㅋ The kid on the left is handsome

4. The kid on the left f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  Makes me want to be friends with him he's too funny

5. That memo sticker partㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ You could see it crystal clearㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. The one with the phone reflection was too funny ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Burst out laughing at the LCD partㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. Ah seriously their reactions are too funny and cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. What are they doing?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Since they're only rookies, this is just cute and funny ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. Their expressions are too real ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com