Monday, June 22, 2020

[theqoo] FAN: BAEKHYUN-AH THE TISSUE BOX IS NOW SOLD OUT

Baekhyun:




"That tissue box is now sold out? (bumps) ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ"

original post: here

1. So cute ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Baekhyun-ah!!!!! Your pajamas too!!! Your pajamas are sold out!!!!!!!
> You're crazyㅋㅋㅋ
> F*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  You're f*cking hilariousㅋㅋㅋㅋ
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ F*ck it took me 3 seconds to understandㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> Crazy bast*rdㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
> Baekhyun is funny but that comment was funny tooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ So cute

4. Looks like the singers are putting the fans on a testㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  They were able to sell out those tissue boxesㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Freaking funnyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6.

7. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Someone said that the pajamas sold out ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

8. But what is he eating? It looks delicious ㅋㅋㅋㅋ

9. The way he punched the tissue box was so funny but scrolling down to comment #2 f*ck ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. For reference, that's the price of his pajamas' top, the bottom has a similar price

11. Comment #2 is carrying this comment section

12. All the comments were mentioning comment #2 and I looked f*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄱㄲㅋㅋ

13. Ah cuteㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ  So EXO are also using their sofa as a back rest when they sit on the floorㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

14. When I look at Baekhyun nowadays, I can understand why he's so popularㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com