Monday, November 23, 2020

[theqoo] F*CKING INSANE BLACK MAMBA TIKTOKㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ



ㅋㅋㅋㅋㅋㅜㅜㅜㅜ Is he the ae-black mamba?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ The camera angle was art
original post: here

1. What the? He killed the danceㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. At first I thought it would be your average house-made tiktok, but it was freaking amazing, the camera work made it look like he was straight out from a music show ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. Freaking goodㅋㅋㅋ Had he removed the 2 last seconds it would've been perfectㅋㅋㅋㅋ Look at the way the camera movedㅋㅋㅋㅋ Can he send this as a portfolio? 

4.ㅋㅋㅋㅋ The cameraman and the dancer were perfect 

5. The camera was crazy and he's crazy good at dancingㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅅㅂㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He should be an idol by now, why is he on Tik Tok? 

6. The camera work was crazyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

7. Wow... His expressions were enchanting ㅋㅋㅋㄱㅋㄱ

8. Wow his dancing was indeed good but the moving of the camera and the editing was crazy.. ㅋㅋㅋㅋㅋ

9. Who's the camera guy?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He did a freaking good job

10. Can music shows hire that cameraman fast?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com